torsdag den 8. december 2011

Man bliver træt

Memoet til pågældende skiveværk følger herunder.

"Stod Moses vendt mod øst eller vest da han modtog den uvurderlige klogskab på Sinaibjerget? Ingen ved det, og det er derfor vi i dag ser de kristne vende i alle mulige retninger. Noget med filt. Hvad blev der af Kelly Family? Hvor mange sødetabletter kan der være i en 2 liters pose? Hvad sker der hvis man slikker på en sesam-frø?"

Man bliver træt.

Dernæst melder galden sig. For nu har jeg da brugt omtrent 12 minutter af min tid med at forfine designet og den slags, så læserne synes at bloggen ser klog ud. Men kan man vælge brunt? Min blog skal være brun! Det er da hvad man kan kalde 'selvmål', hva blogger.com? Brun? Ligesom i farven brun?

Nå, så lad gå.

Jeg vil slutte med et citat fra en ven jeg har. Jeg tror nok han er professor i et eller andet:
"Er det første gang du er på Roskilde siden sidst?", spurgte han da vi mødtes på Roskilde Festival i år.

...og hvad skal man sige til det?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar